Setiap manusia mempunyai masalah tersendiri hendaklah bijak menggunakan akal untuk cari jalan penyelesaian.

Ya allah Ya tuhanku

             Ya allah..dengan berkat di bulan ramadhan ini..bantu lah aku..kuatkan lah aku..tabahkan lah hati aku supaya aku sentiasa beristiqamah. Luruskan lah aku andai kata aku tersasar.. Berikanlah aku petunjuk supaya aku boleh keluar dari segala persoalan di fikiran ku ini.. jangan lah engkau jatuhkan aku hanya kerana cinta..bangkitkan lah aku jika aku mula rebah.. Ya allah ya tuhan ku, andaikata dia milik aku atau bukan milik aku, kau kuatkan lah dirinya dalam menjalani kehidupan sehariannya..Berikan lah dia petunjuk dengan sebaik-baik petunjuk..ya allah, aku amat merindui hamba mu itu..engkau hilangkan lah perasaan rindu ku ini supaya aku tidak terasa tersiksa sebegini rupa.

                 Ya allah, berikan lah dia jodoh dgn sebaik-baik jodoh..jangan engkau berikan dia seorang jodoh yang akan menzalimi dirinya..dia adalah kaum wanita yang perlukan bimbingan seorang lelaki..Bantulah kami dan berikan lah kami petunjuk..dgn sebaik-baik petunjuk..ya allah ya tuhanku, sampaikan lah salam ku ini kepada dirinya,semoga diriku ini sntiase berada dalam kerinduannya......


                                                                                               23/7/2012 (12.45am)

0 comments:

Post a Comment

tak payah pun xpe.

Powered by Blogger.

© Luahan Hatiku, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena